Wednesday, March 27, 2024

TPS Tool v3.0 Update 2024 Download

TPS Tool v3.0 Update 2024 Download. Click Here For More Info About TPS Tool v3.0 Update Official Specification. The TPS Tool v3.0 is powerful for Xiaomi, OPPO, VIVO, Huawei, and MTK users to reset userlocks and FRP. With a range of features including Mi Account unlock, persist backup & restore, and pattern unlock, this tool is a must-have for anyone dealing with Android phone issues.

TPS Tool v3.0 Update 2024 Download
TPS Tool v3.0 Update 2024 Download


EDL Auth Auth Supported Liste of Devices (Firmware flash and account unlock)Mi CC9 (pyxis)
Mi CC9E (laurus)
Mi Max 3 (nitrogen)
Mi Mix 2S (polaris)
Mi Pad 4 (clover)
Redmi 6 Pro (sakura)
Redmi 7A (pine)
Redmi 8. (olive)
Redmi 8A (olivelite)
Redmi 8A Dual (olivewood)
Redmi 8A Pro (olivewood)
Redmi 9T (lime)
Redmi 9 Power (lime)
Redmi Note 5 Pro (whyred)
Redmi Note 6 Pro (tulip)
Redmi Note 7 Pro (violet)
Redmi Note 7 (lavendar)
Redmi Note 8 (ginkgo)
Redmi Note 8T (willow)
Redmi Note 9 (with 4G)4G (lime)
Redmi S2 (ysl)
Redmi Y2 (ysl)
Pocophone F1 (beryllium)
Pocophone M3 (citrus)
Mi 6X (wayne)
Mi 8 (dipper)
Mi 8 E [ExplorerMi 8 EE [Explorer] (ursa)
Mi 8 [LiteMi 8 [Lite (platina)
Mi 8 [YouthMi 8 [Youth (platina)
Mi 8 [UD/Pro] (equuleus)
Mi 8 SE (sirius)
Mi 9 Mi 9 Lite (pyxis)
Mi 9 SE (grus)
Mi A2 Lite (daisy)
Mi A3 (laurel_sprout)
Old Model List (Firmware Flash and Account Unlock)Mi 2 or 2S (aries)
Mi 3/4 (cancro)
Mi 4C (libra)
Mi 4i (ferrari)
Mi 4S (aqua)
Mi 5 (gemini)
Mi 5S (capricorn)
Mi 5S Plus (natrium)
Mi 5X (tiffany)
Mi 6 (sagit)
Mi Max [16 / 32Gb] (hydrogen)
Mi Max Prime [64/128Gb] (helium)
Mi Max 2 (oxygen)
Mi Mix (lithium)
Mi Note LTE (virgo)
Mi Note Pro (leo)
Redmi 1S (armani)
Redmi 2/2Prime (wt88047)
Redmi 3 (ido_xhdp)
Redmi 3S /3Prime /3x (land)
Redmi 4 (prada)
Redmi 4 Prime (markw)
Redmi 4A (rolex)
Redmi 4X (santoni)
Redmi 5 (rosy)
Redmi 5 Plus (vince)
Redmi Note [4G4G (Dior)
Redmi Note Prime (gucci)
Redmi Note 3 Pro (kenzo)
Redmi Note 3 SE (kate)
Redmi Note 4 (mido)
Redmi Note 4X (mido)
Redmi Note 5A Lite (ugglite)
Redmi Note 5A Prime (ugg)
Bootloader Lock Unlock (9008)Mi 6X (wayne)
Mi 8 (dipper)
Mi 8 [LiteMi 8 [Lite (platina)
Mi 8 SE (sirius)
Mi 9 SE (grus)
Mi 4S (aqua)
Mi 5X (tiffany)
Mi Max 16 / 32Gb (hydrogen)
Mi Max 2 (oxygen)
Redmi 5 Plus (vince)
Redmi Note 3 Pro (kenzo)
Redmi Note 3 SE (kate)
Redmi Note 5A Lite (ugglite)
Redmi Note 5A Prime (ugg)
Redmi Note 5 Pro (whyred)
Redmi Note 7 (lavendar)
Redmi Note 8 (ginkgo)
Redmi S2 (ysl)
MTKGeneric Mi (MTK)
Bootloader Unlock
Account Bypass

⏬ Download TPS Tool v3.0  File Here ⏬

  

Erase Frp
NV backup, Restore / Erase
Auth Bypass
Error Solution
Redmi 9A (dandelion)
Redmi 10A (dandelion_c3l2)
Unlock Bootloader
Redmi Note 11 Pro (Pissarro)
Redmi Note 11 / 11T 5G (evergo)
Mi Assistant Mode (Sideload)The Account and FRP Lock (Recovery 5.0)
Eliminate the FRP Secure (Recovery 5.0)
The Bootloader is locked. (Recovery 5.0)
Factory Reset
Format Storage
Check Device Information
FirmwareQualcomm Firmware Flash (9008) EMMC / Auth and UFS supported
Fastboot Flash (flash_all.bat)
Bypass Firmware Maker


TPS Tool V3 Download Link:: Usersdrive – Mediafire –  Drive.Filen – FastuUpLoad  –  Sendcm – Terabox


Previous Post
Next Post

post written by: